کیف ضد آب موبایل گرین لاین تا عمق 30 متر - 6.7 اینچ قیمت اصلی 550,000 تومان بود.قیمت فعلی 499,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
باتری قابل شارژ گرین لاین AA قیمت اصلی 900,000 تومان بود.قیمت فعلی 790,000 تومان است.

اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 4 | هارمن کاردن آئورا استودیو 4

شناسه محصول: HKAURAS4BLK

قیمت اصلی 16,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 15,200,000 تومان است.

مشکی
5 نفر در حال مشاهده محصول هستند

خرید با انواع درگاه های پرداخت :

توضیحات

بلندگوی بلوتوثی با گنبد شفاف نمادین و نورپردازی تم دار

با نورپردازی مسحورکننده‌ای که با ریتم صدای دلنشین هارمن کاردن می‌رقصد، حواس خود را به وجد بیاورید. گنبد شفاف و نمادین Aura Studio 4، الگوی الماسی خیره‌کننده‌ای را در تمام جهات می‌تاباند. می‌توانید یکی از ۵ تم پویا و متمایز آن را با ضرب آهنگ موسیقی خود هماهنگ کنید. فضای بصری دلنشین این محصول، به اندازه صدای بم قدرتمند و صدای شفاف و فراگیر آن، جذاب است. با امکان اتصال به چندین دستگاه تلفن همراه، تجربیات به یاد ماندنی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید و هر کسی می‌تواند حال و هوای موسیقی خودش را به اشتراک بگذارد.

عملکرد صدای فوق العاده

موسیقی خود را همانطور که باید بشنوید، گوش دهید. با وجود کانال های مجزا و تقویت کننده های اختصاصی این بلندگو، موسیقی شما با دقتی بی نظیر بازتولید می شود و هر جزئیات صوتی را با وضوحی خیره کننده ارائه می دهد. با یک ساب ووفر شلیک به پایین 5.2 اینچی که باس عمیق و غنی را ارائه می دهد، هر ضربه را احساس کنید. و گستردگی صدای آرایه 6 بلندگو، تقریبا به تجربه زنده گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه تان نزدیک است.

نورپردازی منحصر به فرد با جلوه الماس که با موسیقی می رقصد

گنبد شفاف و امضای Aura Studio 4، نورپردازی محیطی زیبا را در تمام جهات تقویت و پخش می کند. الگوها و رنگ های متغییر نورپردازی با جلوه الماس، که از زیبایی طبیعت الهام گرفته شده است، حس شگفت انگیزی را به هر فضایی می بخشد. برای مطابقت با حال و هوای موسیقی خود، از بین 5 تم پویای متمایز انتخاب کنید و حواس خود را به وجد بیاورید.

پخش موسیقی از طریق بلوتوث

پلی لیست ها برای به اشتراک گذاری هستند – به همین دلیل است که Aura Studio 4 با هر دستگاه تلفن همراه برای پخش بی سیم یکپارچه جفت می شود.

ساخته شده با مواد بازیافتی

Aura Studio 4 از 100% پارچه بازیافتی، 100% آلومینیوم بازیافتی و 85% پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و بسته بندی آن با استفاده از کاغذ دارای گواهی FSC و با جوهرهای سویا چاپ شده است.

مشخصات محصول

بررسی اجمالی

وزن

3.6 کیلوگرم

برند

هارمن کاردن

رنگ

مشکی

نوع اتصال

(AUX) سیمی , (بی سیم (بلوتوث

نظرات (0)